• BIURO PRASOWE

  • KONTAKT

    • Zgłoś działanie niepożądane

    • Informacja medyczna

    • Informacja handlowa

    • Dane inspektora ochrony
      danych osobowych

    • Oświadczenie dot. badań klinicznych

  • NOTY PRAWNE

  • Polityka ciasteczek

  • Globalna Polityka Prywatności

  • Lokalna Polityka Prywatności

  • Nota Prawna

  • BIURO PRASOWE

  • KONTAKT

HOT TOPIC Placeholder

NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Jedną z podstawowych wartości Pfizer jest szacunek do każdego człowieka. Takie podejście determinuje codzienną działalność, od opracowywania przełomowych terapii ratujących zdrowie i życie milionom chorych na świecie, przez dbałość o pracowników, po pracę na rzecz lokalnych społeczności.

W Pfizer aktywnie wspieramy inicjatywy na rzecz propagowania szczepień jako najskuteczniejszego sposobu zapobiegania chorobom. W Polsce angażujemy się w działania mające na celu zwiększenie ogólnej świadomości wpływu szczepień na zdrowie społeczeństwa, zarówno wśród dzieci i młodzieży, jak i dorosłych.

NASZE PROGRAMY EDUKACYJNE

  • 2018 – Kampania „Nie igraj z kleszczem. Wygraj z kleszczowym zapaleniem mózgu”, poświęcona chorobom odkleszczowym. Wraz z Instytutem Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej podejmujemy działania, których celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat zagrożenia, jakim jest kleszczowe zapalenie mózgu i poinformowanie o możliwościach profilaktyki tj. o szczepieniach ochronnych.
  • 2020 – „Pneumokoki nie liczą lat. Zaszczepieni – zabezpieczeni” – kampania, która ma na celu ma zwiększyć świadomość na temat groźnych zapaleń płuc i roli szczepień wśród osób dorosłych, szczególnie narażonych na niebezpieczeństwa związane z zakażeniem Streptococcus Pneumoniae. Partnerem działań jest Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.
  • 2021 – „#sciencewillwin” intensywna kampania informacyjna na temat technologii mNRA, której celem jest dostarczenie merytorycznej wiedzy i walka z dezinformacją na temat szczepień. W ramach projektu organizowane są także webinary, wykłady i dyskusje z ekspertami, dedykowane różnym grupom odbiorców, a także została podjęta stała współpraca z opiniotwórczymi mediami.
  • 2021 – Masz wybór - kampania społeczno-edukacyjna „Masz Wybór”, która ma na celu edukację pacjentek i ich rodziny, a także szeroką opinię publiczną na temat tego problemu medycznego, jakim są nowotwory piersi, przedstawiać najnowsze terapie tych schorzeń, a także zachęcać pacjentki do świadomego uczestniczenia w procesie leczenia.
​​​​​​​

NASZA DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA

Wierzymy, że  naszym obowiązkiem jest dbanie o dobrostan ludzi wszędzie tam, gdzie działamy, dlatego także angażujemy się w prace na rzecz lokalnych społeczności. Obejmujemy wolontariatem domy dziecka, placówki wychowawcze i domy opieki.

  • Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, stała współpraca z organizacją - zbiórki rzeczowe z okazji świąt, Dnia Dziecka czy rozpoczęcia roku szkolnego. 
  • Stowarzyszenie Siemacha w Odporyszowie niedaleko Tarnowa powstała ścieżka edukacyjna z pasieką, szklarnią z ziołami i ogrodem warzywnym, z której korzystają dzieci ze znajdującego się tam domu dziecka.
    ​​​​​​​
  • Pfizer
  • Pfizer Polska
  • Nasza historia
  • Zarząd firmy
  • Nasze wartości
  • Nasze wyróżnienia
  • Etyka i Transparentność
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi
  • Współpraca ze środowiskiem medycznym
  • Nasza odpowiedzialność społeczna
  • Nasza różnorodna perspektywa
O NASPFIZERPFIZER POLSKANASZA HISTORIANASZE WARTOŚCINASZE WYRÓŻNIENIAETYKA I TRANSPARENTOŚĆWSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMIWSPÓŁPRACA ZE ŚRODOWISKIEM MEDYCZNYMNASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNANASZA RÓŻNORODNA PERSPEKTYWAZDROWIEONKOLOGIASZCZEPIENIACHOROBY RZADKIECHOROBY ZAKAŹNEIMMUNOLOGIA I CHOROBY ZAPALNENASZE PRODUKTYNaukaKARIERAPRACA W PFIZERNASZĄ SIŁĄ SĄ LUDZIEAKTUALNE OFERTYKONTAKTDANE FIRMYZGŁOŚ DZIAŁANIE NIEPOŻĄDANEINFORMACJA MEDYCZNAINFORMACJA HANDLOWADANE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
OŚWIADCZENIE DOT. BADAŃ KLINICZNYCH
BIURO PRASOWE
NOTY PRAWNE
​​​​​​​ PP-PFE-POL-0334